Ana Sayfa Arama Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
Sosyal Medya

Hatay’da kurumlar arası voleybolda şampiyon belli oldu

2025-2026 Hatay Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası, final karşılaşmasının ardından düzenlenen ödül töreniyle sona erdi.

2025-2026 Hatay Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası, final karşılaşmasının ardından düzenlenen

Turnuvada şampiyonluğu Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü kazandı.

Hatay’da resmi kurumlar arasında düzenlenen 2025-2026 Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası tamamlandı. Büyük heyecana sahne olan turnuva, final maçının ardından gerçekleştirilen ödül töreniyle sona erdi.

Centilmenlik vurgusu

Ödül töreninde konuşan Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Bekir Çelik, turnuva boyunca mücadele eden tüm sporcuları tebrik etti.

Çelik, yaptığı açıklamada, “Turnuva boyunca centilmence mücadele eden tüm sporcularımızı tebrik eder, dereceye girerek bizleri gururlandıran şampiyonlarımıza başarılarının devamını dileriz. Bu değerli organizasyonun başından sonuna kadar emeği geçen tüm teknik ekibe, hakemlerimize ve bizleri yalnız bırakmayan sporseverlere teşekkür ederiz” dedi.

Şampiyon Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Resmi kurumlar arası voleybol turnuvasında Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü şampiyon olurken, Altınözü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ikinci sırada yer aldı.

Turnuvada dereceye giren kurumlar şöyle sıralandı:

  1. Kırıkhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  2. Altınözü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
  3. Hatay İl Emniyet Müdürlüğü
  4. Defne İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

Turnuva, kurumlar arası dayanışmayı güçlendirirken, sporun birleştirici yönünü bir kez daha ortaya koydu.