Defne Belediye başkanı Halil İbrahim Özgün katıldığı törenle ilgili şunları paylaştı:
“İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Kemal Gülistan ile birlikte, “Güvenli Okul Güvenli Gelecek Projesi” kapsamında Mehmet Fehmi Çankaya anaokulu öğrencilerimizin hazırladığı yıl sonu sergisini ziyaret ettik.
Minik öğrencilerimizin hayal gücü, emeği ve yaratıcılığıyla ortaya koyduğu birbirinden güzel çalışmaları incelemekten büyük mutluluk duydum. Çocuklarımızın güvenli, sağlıklı ve nitelikli eğitim ortamlarında yetişmesine katkı sunan bu anlamlı projede emeği geçen okul idaremize, öğretmenlerimize ve velilerimize teşekkür ediyorum.
Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın her alanda yanında olmaya, onların daha iyi koşullarda eğitim almaları için çalışmaya devam edeceğiz.”