Yoğun katılımla gerçekleştirilen programa Defne Belediye Başkanı Halil İbrahim Özgün, Hatay Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Uğur Kandemir, İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Harun Tüysüz, İl Kültür ve Turizm Müdürü Abdullah Dinç, il müdür yardımcıları, ilçe ve şube müdürleri, davetliler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Konserde, Türk müziğine unutulmaz eserler kazandıran ve aramızdan ayrılan kıymetli sanatçılar anıldı. Hatay Maarif Koro ve Orkestrası’nın seslendirdiği eserlerle izleyiciler, geçmişten günümüze uzanan duygu dolu bir müzik yolculuğuna çıktı.
Öğretmenlerden oluşan koro ve orkestranın başarılı performansı, sanatseverlerden büyük beğeni topladı. Konser boyunca Defne Amfi Tiyatro’da birlik, beraberlik ve vefa duyguları hâkim oldu.

Kültürel ve sanatsal faaliyetlerin eğitim hayatındaki önemine dikkat çeken program, sanatın birleştirici gücünün hissedildiği anlamlı bir gece olarak hafızalarda yerini aldı.
