Hüseyin Yayman’dan İbrahim Tatlıses’e vefa ziyareti

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hatay Milletvekili Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde tedavisi devam eden usta sanatçı İbrahim Tatlıses’i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Tatlıses’in moralinin yüksek olduğu belirtildi

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Hatay Milletvekili Hüseyin Yayman, Türk halk müziğinin sevilen isimlerinden İbrahim Tatlıses’i hastanede ziyaret etti. Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde gerçekleşen ziyarette Yayman, sanatçının sağlık durumu hakkında bilgi aldı.

Samimi bir atmosferde geçen ziyarette Tatlıses ile bir süre sohbet eden Yayman, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını da sanatçıya iletti.

Ziyaretin ardından değerlendirmede bulunan Yayman, Tatlıses’in moralinin yüksek olduğunu belirterek, sağlık durumundaki olumlu gelişmelerden memnuniyet duyduğunu ifade etti.

“Morali ve sağlık durumu gayet iyi”

İbrahim Tatlıses’i daha önce de ziyaret ettiğini hatırlatan Yayman, son görüşmesinde sanatçıyı çok daha moralli ve sağlıklı gördüğünü söyledi. Tedavi sürecinin olumlu ilerlediğini belirten Yayman, Tatlıses’in güçlü duruşu ve yaşam enerjisiyle sevenlerine moral verdiğini kaydetti.

Exit mobile version