Hatay’ın köklü eğitim kurumlarından İskenderun Lisesi’nde mezuniyet töreni coşku ve gurur dolu anlara sahne oldu. Öğrenciler, öğretmenler ve velilerin yoğun katılım gösterdiği törende, mezuniyet sevinci hep birlikte paylaşıldı.
Mezuniyet programında öğrenciler, eğitim hayatlarının önemli bir dönemini geride bırakmanın mutluluğunu yaşarken, aileleri de çocuklarının bu özel gününe tanıklık etti.
Düzen: Öğrencilerimizin geleceğine inanıyoruz
Törende konuşan Okul Müdürü Yaşar Düzen, mezun olan öğrencilerin gelecekteki eğitim ve yaşam yolculuklarında önemli başarılara imza atacaklarına inandığını belirtti. Düzen, öğrencilerin yıl boyunca gösterdiği azim, emek ve başarıyı takdir ederek mezunlara yeni hayatlarında başarılar diledi.
Kep atma törene damga vurdu
Programın en heyecanlı anı ise kep atma seremonisi oldu. Geri sayımın ardından keplerini gökyüzüne fırlatan öğrenciler, mezuniyet coşkusunu arkadaşları, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte yaşadı.
Müzik dinletileri ve çeşitli etkinliklerle renklenen mezuniyet programı, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.
125 yıllık eğitim çınarı
İskenderun Lisesi, 1901 yılında Fransızlar tarafından “Frerler” misyon grubu öncülüğünde kuruldu. Türkiye’nin ilk 100 lisesi arasında yer alan tarihi kurum, 1930’lu yıllarda ortaokul olarak hizmet verdi, 1955 yılında ise yeniden lise statüsüne kavuştu.
125 yıllık geçmişiyle kentin hafızasında önemli bir yere sahip olan İskenderun Lisesi’nde düzenlenen mezuniyet töreni, öğrencilerin yeni başlangıçlara uğurlandığı unutulmaz bir gün olarak hafızalarda yer aldı.