Antakya İmam Hüseyin Mescidi İmamı İbrahim Kanadlı’nın davetiyle gerçekleştirilen buluşmada, Muharrem ayının manevi atmosferi paylaşıldı.
Yoğun katılımın olduğu programda birlik, dayanışma ve kardeşlik mesajları öne çıktı. Başkan Özgün, etkinliğe katılmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Muharrem ayının toplumda ortak değerleri güçlendiren önemli bir dönem olduğunu ifade etti.

Programın ardından açıklamada bulunan Özgün, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen başta İmam İbrahim Kanadlı olmak üzere herkese teşekkür etti. Özgün, Aşure Günü’nün ve Muharrem ayının ülkeye, millete ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Aşure programı, vatandaşların bir araya geldiği anlamlı bir buluşma olarak hafızalarda yer aldı.
